Datum objave: 8. travnja 2025.
Kategorija: Vijesti

Palačinke ruše barijere među ljudima – Dan škole 2025.

Povodom obilježavanja Dana škole 4.4.2025. organizirana je aktivnost učenika i djelatnika Škole pod nazivom Palačinke ruše barijere među ljudima. Cilj ove aktivnosti bio je naglasiti važnost razvijanja socijalno-emocionalnih kompetencija učenika u sigurnom okruženju Škole. Potaknuti projektom Abeceda prevencije u kojem se ističe da:

  1. Školsko okruženje samo po sebi nije uzrok neprihvatljivih ponašanja (problema u ponašanju), ali jest prvo mjesto na kojem se takvo ponašanje  manifestira u ozbiljnijim razmjerima,
  2. Školska životna dob je pogodna za modifikacije ponašanja i formiranje ličnosti te
  3. Odgojno-obrazovni djelatnici su u mogućnosti uočiti ozbiljnost problema,

željeli smo kroz zajedničke aktivnosti, na neformalan način, učenike i djelatnike škole još više približiti jedni drugima te osigurati usvajanje osnovnih znanja i vještina (posebno komunikativnih) potrebnih za uspješno svakodnevno funkcioniranje i razvoj pozitivnog mentalnog zdravlja.

S obzirom na veliku zainteresiranost, savršenu koordinaciju i suradnju uključenih učenika i djelatnika te konstantnu gužvu oko stolova, nije pretjerano ustvrditi – bilo je izvrsno!!!

Hvala svima!!!

Ines Petrc i Hrvoje Mišić, nositelji aktivnosti      

 

Pročitajte još

Potpisan ugovor o suradnji s Pomorskim fakultetom

Potpisan ugovor o suradnji s Pomorskim fakultetom

U utorak 2. rujna, u Velikoj vijećnici Pomorskog fakulteta potpisan je ugovor o suradnji između Pomorskog fakulteta i Srednje škole za elektrotehniku i računalstvo. Ugovorom se omogućuje proširenje dosadašnje suradnje ove dvije ustanove kojom će od ove školske godine,...

Potpisan sporazum o suradnji s Tehničkim fakultetom u Rijeci

Potpisan sporazum o suradnji s Tehničkim fakultetom u Rijeci

U četvrtak, 12. lipnja 2025. godine, dekan Tehničkog fakulteta Sveučilišta u Rijeci prof. dr. Lado Kranjčević i ravnatelj Srednje škole za elektrotehniku i računalstvo prof. Mladen Stojić svečano su potpisali sporazum o suradnji koji učenicima otvara pristup...

Skip to content